רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home / אוכל / האחים גיל – צום לסירוגין

האחים גיל – צום לסירוגין

מה זה צום לסירוגין ואיך הוא יעזור לנו לשרוף שומן? האחים גיל מסבירים

לא משנה מה אתם אוכלים במהלך היום, אחד הכלים היעילים ביותר שיכול לעזור לכם לרדת במשקל הוא "צום לסירוגין".

אנחנו כבר יודעים שכדי לשרוף שומן, אנחנו צריכים לבצע פעילות גופנית. זה נכון. אבל האם ידעתם ששנת הלילה שלכם היא אחד הזמנים היעילים ביותר לשריפת שומן בגוף? אבל בגלל איכות התזונה של רבים מאיתנו, בגלל אורח החיים הלחוץ, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו אוכלים סמוך לזמן השינה. נשנושים מול טלוויזיה או מול המחשב, מכירים? בנוסף, ברגע שאנחנו קמים בבוקר, אנחנו מיד מכניסים משהו לפה – הקפה הראשון, ארוחת בוקר קלה, זה לא באמת משנה. המצב שנוצר לא מאפשר לגוף שלנו לעבור למצב של שריפת שומן – גם אכלנו לפני השינה וגם מיד אחרי השינה אכלנו שוב, נתנו לגוף אנרגיה ושוב הפסקנו את תהליך שריפת השומן של הלילה.

מה זה צום לסירוגין?

אם תאפשרו לעצמכם שנת לילה יעילה, על בטן ריקה, תאפשרו לגוף שלכם לנצל את רקמת השומן בצורה יעילה גם במהלך שנת הלילה. כדי לעשות את זה, נשתמש בצום לסירוגין. כלומר, הארוחה האחרונה שלכם ביום צריכה להיות עד שלוש שעות לפני שאתם הולכים לישון. גם 4 או 5 שעות לפני השינה זה בסדר, רק ודאו שאתם משאירים 3 שעות רווח בין הארוחה האחרונה לבין השינה. בנוסף, דחו את ארוחת הבוקר, אל תאכלו מיד כשאתם מתעוררים. כך זמן האכילה שלכם ביממה מצטמצם, (ולא משנה כמה ארוחות אתם אוכלים במהלך היום) והזמן בו אתם לא אוכלים מתארך. התוצאה – השלב היעיל של שריפת שומן בלילה הופך יעיל יותר.

תמונה מכאן

אבל אני רעב בבוקר!

יכול להיות שאתם אומרים לעצמכם – "למה הם אומרים לא לאכול ארוחת בוקר? הרי ארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה במהלך היום". אז נכון, אמרנו לא לאכול מיד כשאתם קמים, אנחנו יודעים. אבל לא אמרנו לא לאכול בכלל ארוחת בוקר, אלא לדחות מעט את ארוחת הבוקר. תחליטו אתם כמה אתם יכולים לדחות אותה. שעה, שעתיים או אפילו קצת פחות. העיקרון הוא לצמצם את חלון זמן האכילה היומי שלכם, לא משנה כמה ארוחות אתם אוכלים.

איך לא להיות רעבים במהלך היום

אם אתם חושבים שצמצום זמן האכילה יגרום לכם להיות רעבים יותר, אתם טועים. קבלו המלצה מאיתנו – לא משנה כמה ארוחות אתם אוכלים, דאגו להפחית משמעותית את המזונות המעובדים והסוכריים שאתם אוכלים, כמו פסטות, לחמים, קוסקוס או דגני בוקר. המזונות האלה, בין אם הם עשויים מדגנים מלאים או לא, הם מזונות מעובדים שהגוף שלנו מקבל מהם בעיקר סוכר. הסוכר הזה רק גורם לנו להיות רעבים יותר. במקום לאכול מזונות כאלה, בחרו בירקות חיים ובמזון שומני איכותי כמו ביצים, החלקים השומניים של העוף, דגים שומניים או שומנים מהצומח כמו אבוקדו, שמן זית, קוקוס, אגוזים ושקדים. שינוי תזונתי כזה יהפוך את הארוחות שלכם למשביעות הרבה יותר וכך תוכלו לאכול את הארוחה האחרונה בערב כ-3 שעות לפני השינה בלי להרגיש רעבים עד השינה.

 

 

 

 

 

תגובה אחת

  1. ומה ההשכלה המדעית שלכם בדיוק?

ספרו לנו מה אתם חושבים

Scroll To Top
the_post_id=11512