רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home / ערוץ DIY ישראל / FIX עם שיר מורנו / מרכיבים ארוחת בוקר של אלופים

מרכיבים ארוחת בוקר של אלופים

שייק או פרי טרי: כל הרעיונות הכי בריאים וטובים שיפתחו לכם את היום בכיף. מתוך מגזין Fix

כולנו יודעים כמה חשוב לאכול ארוחת בוקר. אנחנו קמים בבוקר לאחר כמה שעות של צום לילי, בו רמת הסוכרים ירדה. ולפני תחילתו של יום חדש, אנחנו צריכים לעורר את הגוף, ולא, לא עם סוכרים.

פירות

בבוקר כשהקיבה ריקה, אידיאלי לפתוח את היום עם פירות. בפרי יש סוכר מסוג פרוקטוז שלו תעלות ספיגה מיוחדות ומהירות. איכות הספיגה של הסוכרים שבהם יחד עם הוויטמינים והמינרלים טובה דווקא על קיבה ריקה.

לפתוח את היום עם פירות זה אידיאלי. תמונה מכאן

 

לכן, כאופציה לארוחת בוקר מזינה, הייתי מציעה לפתוח בשייק בריאות מרענן עם לפחות שני סוגי פירות וכמובן עם עלים ירוקים (שימתנו את העלייה החדה בסוכר).

למי מכם שלא אוהב שייקים או מפאת חוסר זמן נמנע מההכנות, מומלץ לא לוותר על פרי ולקחת אחד טרי איתכם לדרך. העיכול והספיגה של הפרי מיטבית דווקא בשעות הבוקר, ולכן לא כדאי לוותר.

מנת חלבון

אחרי שאכלתם פרי, כדאי להמתין לפחות 20 דקות כדי להשלים את ספיגת הויטמינים. לאחר מכן מומלץ לאכול מנת חלבון איכותית וטובה כמו חביתה או ביצה עם פרוסה ואבוקדו, שמשלבת את כל אבות המזון בארוחה אחת. השילוב הנכון בין שלושת אבות המזון יגביר את תחושת השובע והעירנות למהלך היום, ואף יסייע לירידה במשקל.

מומלץ לאכול מנת חלבון איכותית וטובה. תמונה מכאן

התאמה לשגרת היום

התאימו את הארוחה לשגרת היום שלכם ואל תהיו מקובעים. אם אתם ממהרים לעבודה, הכינו את הסנדוויץ' מראש וקחו עמכם לפני היציאה פרי. אם, לעומת זאת, יש לכם בוקר נינוח, אפשר לטרוח ולהכין סלט פירות מושקע או שייק, לשם הגיוון. שיהיה בתיאבון!

לפתוח את היום בכיף: 12 רעיונות לשייקים מושלמים ובריאים

מתוך ערוץ היוטיוב של Tasty

 

לטיפים נוספים עקבו אחרי לי באינסטגרם ובערוץ היוטיוב שלה.

הרכבתם ארוחת בוקר מושלמת? אנחנו רוצים לראות! תייגו אותנו באינסטגרם diypagecoil@.

תוכלו לצפות בכתבה המלאה במגזין היומי בהגשת שיר מורנו בערוץ DIY ישראל, ערוץ 41 ב-HOT.

תמונה ראשית מכאן.

 

ספרו לנו מה אתם חושבים

Scroll To Top
the_post_id=11570